menusearch
takhtsho.com

دکوراسیون مبلمان اداری

جمعه بیست و هفتم آذر ۹۴
(0)
(0)
دکوراسیون مبلمان اداری
شرکت های موفق در سال های اخیر پی به ارزش و اهمیت دکوراسیون مدرن و کاربردی و نقش آن درموفقیت خود برده اند. همین امر باعث شده است تا افراد مختلف با الگوبرداری از شرکت های موفق به فکر ایجاد دکوراسیون مناسب و کاربردی در محیط کار خود شوند. اما برای موفقیت و الگوبرداری صحیح از دکوراسیون داخلی شرکت های مختلف باید با ویژگی ها و کاربردهای دکوراسیون های مختلف ضمن استفاده حداکثری از فضای موجود در محل کسب و کار آشنا شد. ما در ادامه این مطلب سعی کرده ایم تا تعدادی ویدیو از چند طراحی کاربری را برای شما به نمایش بگذاریم.
گروه تولیدی کاناپه و مبلمان تختشو با طراحی و تولید بیش از 30 نوع از انواع کاناپه و مبلمان تختخواب شو کمجا و راحتی در انواع مبل تختخواب شو یک نفره ، مبل تختخواب شو دونفره و در سایزهای مختل با قابلیت نشیمن 1 الی 4 نفر همنیطور تنوع در طرح و رنگ بندی پارچه های خود این امکان را برای صاحبان مشاغل کسب و کارها شرکت های اداری و تجاری فراهم می‌کند تا در کنار فضای موجود خود به نسبت نیاز و سلیقه اقدام به تهیه و تدارک مبلمان خود بپردازند. بسیاری از این کسب و کارها به دلیل بعضاً فعالیت در شیفت های کاری مختلف و هم کاهش هزینه های جاری خود به دنبال اسکان موقت کارکنان خود در ایام خاص و یا حین مأموریت در دفاتر خود می‌باشند. لذا انتخاب یک مبلمان با قابلیت هم نشیمن و هم خواب و حداقل فضای اشغالی گزینه بسیار مناسبی برای این عزیزان است.


نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.